Årsmöte 2017!

Gamla Faik:ares årsmöte 2017-03-20 i Medborgarhuset lockade ett 20-tal medlemmar. Mötet öppnades av ordf. Tommy Sonestedt som hälsade alla välkomna till årsmötet, därefter påbjöds en tyst minut med tända ljus för medlemmar som avlidit under året.

Sen var det dags för att beta av dagordningen. Verksamhetsberättelse, samt resultat och balansräkning gicks igen och godkändes på alla punkter. Därefter var det dags för val till styrelse och övriga poster och det blev omval på samtliga ordinera ledamöter, samt nyval av två suppleanter vilka blev Mats Larsson och Roger Qvick.
Styrelsen la fram några förslag till aktiviteter,  vårträffen som preliminärt blir den 20 maj, allsvenskans sista omgång på O’Learys samt höstträffen i Broholm. Ytterligare förslag som kom upp var en fotbollsresa och eventuellt någon speedwaymatch till detta återkommer styrelsen.
Priset i den sedvanliga tipstävlingen med sportfrågor av varierande svårighetsgrad, togs hem av Bengt Dahlin.

Bookmark the permalink.